Strona główna » Reklamacje i serwis
Twój koszyk jest pusty ...

Reklamacje i serwis

Dzięki stałej współpracy z producentem  Uni-T możemy zaproponować Państwu serwis zarówno gwarancyjny, jak i pogwarancyjny w naszej siedzibie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zachęcamy w pierwszej kolejności do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Często jesteśmy wstanie pomóc zdalnie, bez konieczności wysyłki. Zmniejsza to koszty oraz jest bezpieczniejsze dla urządzenia. 
 

tel.: 514 349 414
email: serwis.hantek@gmail.com


W przypadku, gdy konieczne jest sprawdzenia działania oraz diagnoza urządzenia, produkt należy dobrze zapakować i odesłać na adres:
 

GOTRONIK PPHU
UL. BYSTRZYCKA 69C
54-215 WROCŁAW


Do przesyłki proszę dołączyć opis uszkodzenia oraz dowód zakupu reklamowanego urządzenia. Zachęcamy również do złożenia reklamacji online. 

https://naprawiam.online/panel/onpr46/login

- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Otrzymywane przesyłki sprawdzane są pod monitoringiem na wypadek uszkodzeń powstałych w transporcie. 
- Po otrzymaniu przesyłki po naprawie, należy sprawdzić zawartość paczki oraz produkt w obecności kuriera na wypadek uszkodzeń powstałych w transporcie. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki zwrotnej doszło do uszkodzenia należy spisać protokół szkody oraz niezwłocznie nas o tym poinformować.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wynikającego z nieprawidłowego użytkowania klient może zostać obciążony kosztami serwisu oraz ewentualnej naprawy. 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu